cerkev Šmarčna Slovenija

Poslikava nove cerkve na Šmarčni pri Sevnici.

Bojan Sumrak in poslikava nove

cerkve na Šmarčni pri Sevnici.

Začetek poslikave Marijinega vnebovzetja:

 Počasi se začenja..

pred spremembo levega in spodnjega angela

oblaki prihajajo…nebesa se odpirajo

nekaj dni kasneje, glej glej…Marija se je polepšala in obrnila glavo


in spet dan kasneje…na desni evangelist Marko v nastajanju

…z simbolnim levom, za zdaj še brez kril


pred cerkvijo na Šmarčni, ko se nebesa počasi zagrinjajo v temo

in potem Marko evangelist počasi spreminja svojo podobo v končno

tu pa je končan tudi krilati lev in že razmišljam o Janezu evangelistu, ki bo na levi strani. Pa ne danes, je že pozno, ura je že skoraj 02.00.

Dokončan Marko včeraj, v soboto, trinajstega. Danes v nedeljo in jutri na praznik Marijinega vnebovzetja pa bo Mariji že delal družbo Janez evangelist, pa jaz. Ne bo sama za njen praznik, saj bomo že trije…

nedeljski oblački za Janeza evangelista

dovolj za danes, ura je že 23.00

Jutri za praznik pa naprej, končati Janeza in ker je praznik, morda razmišljati o čem dobrem in lepem…

Dopoldanska učna ura: Janez evangelist je bil blizu Kristusu. Takole od blizu je čisto OK. ….Toda, ko splezam iz odra in pogledam na strop, ufff zaradi druge perspektive pogleda, ga bo treba žal namalati drugače / bolj razširiti/pa saj so že stari asi vedeli da je treba anatomsko malati nepravilno, da se od spodaj vidi OK. Pa dajmo…

…Takole, to se pa od spodaj vidi tako kot je treba. Zdaj pa na enourno pavzo, potem pa nazaj na Šmarčno, saj je danes praznik in je prav, da ni cerkev prazna…

in Janez je dobil oči

in Janez dobi pero


in že mu pletem majčko

in Janez dobi nogo…

…pa roko

in že je oblečen…

danes v torek sta me obiskala dva naključna italijanska kolesarja, ker sem prepričan da imata nekaj genov starih italijanskih mojstrov sem ju prosil za pomoč…

Silvia in prijatelj sta iz Milana na poti v Budimpešto. Drugače sta študenta, Silvija študira sociologijo, njen prijatelj pa ekonomijo in….nekaj minutna pomoč na moji poslikavi z mojo obljubo, da se še vidimo na otvoritvi cerkve ali v Milanu na kakšni poslikavi katedrale…

nekaj malega pavze in spet nadaljevanje

orel je pristal in knjiga je že tudi

in podoba Mateja Evangelista se pojavlja

in že razmišlja

tako…sem že bližje…

in bližina Save ob koncu dneva…

in jutro je še lepše…meglica…tišina…

in Mateju sem dodal angela

in Matej je gotov

še zadnji Evangelist Luka…

Luka, največkrat upodobljen kot slikar, ker naj bi prvi naslikal Marijo Z Jezusom…

takole, počasi bodo vsi štirje končani, potem pa naprej…

in Luka počasi nastaja…

še nekaj popravkov pa bo…

in še malo zamujanja okoli kamenčkov in plašča, pa je gotovo

in spet so se pred nočjo na nebu odprla vrata…

dodal sem še grmiček…

…pa popravil plašč na levi strani, ki me je motil…

tako, končno sem v nebesih…nakazal sem akterje najvišjega dela stropa in začnimo…

pa še na zadnji steni sem začel z razmišljanjem/skiciranjem…

in nebesa se počasi odpirajo…

udobni mehki oblački…

in prvi angel…

in drugi..

od blizu…

drugi od blizu…

in bog dobiva svojo podobo…

še malo in…

…in ko nebes ni več je še sončnica crnobela…

…imel sem pavzo, ampak samo z vnašanjem slik, delal sem z manjšimi prekinitvami…
…torej kje smo ostali…
Izgon iz raja, poslikava je na zadnjem delu stropa cerkve…
ker so se domačini zaobljubili, da bodo cerkev postavili, če se srečno vrnejo iz izgnanstva…zato sem se odločil za zgodbo iz stare zaveze…

z ozadjem sem končal, zdaj pa nad angela…

…angel Evo in Adama pošilja iz raja v kruti svet…

…in kača se plazi z njima…

…ker je bilo to posneto pred zimskim časom še malo prelepega zatona…

…in meseca, ki je pokukal izza oblakov…

…ker se slikarija počasi končuje sem dobil pomoč mojega najmlajšega mojstra Demiana….

…in mojega najstarejšega Sergeja…

…mukotrpno in počasno delo vzorcev…

…pridna fanta…

…počasi mi postaja že všeč…

…začel sem z levim angelom v okvirju…

…in desnim da zapolni praznino oboka…

…vmes pa še malo preskočim na Evo in Adama…

…in kmalu bo že izgledalo…

…Demian se trudi…

…pa še malo na lestev…

…takole, proti koncu gre…

…še angela dodelam in…

….in potem naprej…ni še konec…

izgon je gotov…

še dekorativni detalji…

in umirjeno ozadje…

takole…

in končno podiranje mojega 900 urnega domovanja…

še nekaj minut in…

moram priznati, da kar izgleda…

in še Anton Padovanski na desni strani oltarnega dela cerkve

in Janez Kapistran na levi…

takole, še nekaj ur ali pa dni…

in Janez kapistran, kot ga največkrat prikazujejo

in končan…

in Sveti Anton Padovanski…

…končan, z rožico ki jo podarjaš prijatelju in ki pomeni upanje…

in tudi okna so končno zmontirana…

prav ok izgleda ta direktni tisk na steklo…

od zunaj je tudi super…

zdaj pa še osmo postajo, ko Jezus nagovori Jeruzalemske ženske..

in tudi stenske luči so že na stenah…

pohiteti bo treba, ker sem si za konec izmislil še kulturni dodatek ob božičnih praznikih…

takole, kar v redu se mi zdi…

enkrat proti jutru, blizu konca…

in luči so tudi zasijale blizu nebes…

in skoraj pripravljeno za zadnjo vajo godalnega orkestra Strunikat, ki bo z božičnimi melodijami dodal nekaj pozitivnega v to malo cerkvico…

med vajo ,,presenečenje,,…moj najmlajši malar Demian je moral upihniti svečke na sladki torti za svoj dvajseti rojstni dan…

takole…in slastne sladke torte skoraj ni več…

stenske obloge naslikane, pospravit bo še treba…in…

in prižgal sem še svečko za božični večer…

se malo zamislil in spomnil vseh ur, ki sem jih preživel tu…upam, da sem pustil kaj pozitivnega tu…

in še podpis, in hvala če ste bili radovedni in zadovoljni z mano. Potrudil sem se po svojih najboljših močeh, zase in za vse tiste, ki bodo iskali svoj mir v tej cerkvici.

2 komentarja

  1. Miloš

    Zelo zanimiva stvar. Lepo!

    avgust 21, 2011 na 8:18 popoldan

  2. Trevi

    Hvala Bogu in slikarju za to čudo, ki poboža dušo in svet je bolj mavrično nasmejan.

    september 1, 2011 na 9:10 popoldan

Oddajte komentar

